Na pankrácký písek se vrací polední cvičení BeachFitness, zkuste kruhový trénink či kondiční cvičení

BeachFitness se vrací na pankrácký písek, v pondělí 4. listopadu se tu můžete zapojit do kruhového tréninku pod vedením trenéra Honzy Čirky.

BeachFitness, neboli cvičení na písku, se bude v Beachklubu Pankrác konat vždy od pondělí do čtvrtka od 11.30 do 12.15 hodin a kromě kruhového tréninku je připravené také kondiční cvičení. Prvních čtrnáct dní můžete sportovat za zaváděcí cenu.

Cílem pravidelných lekcí je odpočinout si od práce a stresu, načerpat novou energii do druhé poloviny dne a samozřejmě udělat něco pro své tělo a psychickou pohodu.

„Naším záměrem je nabídnout všem zaměstnancům sedícím dennodenně v pankráckých kancelářích pohybovou aktivitu v čase oběda. Já jako bývalý zaměstnanec jsem si sám vyzkoušel, jaké to je nemít přes oběd možnost se někde protáhnout. Zároveň chceme všem, co cítí alespoň trochu odpovědnost za své tělo, kompenzovat negativní důsledky sedavého zaměstnání,“ říká Michal Rázek z Beachklubu Pankrác. BeachFitness si zájemci mohli vyzkoušet už v létě, kdy se cvičilo pod širým nebem.

Příznivci sportu přitom nepřijdou ani o tolik důležité denní jídlo, v ceně cvičení je totiž také obědový sálat z Pizzerie Kmotra, jenž je bohatý na bílkoviny a po cvičení dodá organismu vše potřebné. Prvních čtrnáct dní bude cena lekce včetně salátu za zaváděcích 130 korun.

Kruhový trénink i kondiční cvičení povede Honza Čirka, který je zároveň trenérem plážového volejbalu v Beachklubu Pankrác.

Právě kruhový trénink je svojí komplexností a pestrostí pro tělo velmi přínosný, neboť se zaměřuje na všechny důležité svalové skupiny, jako jsou záda, břicho, nohy nebo paže.

„Pomocníky při cvičení nám budou různé pomůcky: moderní TRX nebo flexibary, činky, lavičky, expandéry a mnoho dalších posilovacích a balančních doplňků,“ vyjmenovává Honza Čirka.

Každou lekci uzavře protažení, uklidnění a uvolnění jednotlivých namáhaných částí těla, čímž se docílí pozvolného snížení tepové frekvence a odstartování regenerace.

Oproti tomu kondiční cvičení bude určené pro méně zdatné klienty se sedavým zaměstnáním.

„Půjde o správné držení těla, kompenzaci přetěžovaných partií těla prostřednictvím posilovacích a protahovacích cvičení či získání potřebných návyků při pohybových cvičeních tak, aby negativní účinky pro pohybový aparát byly minimální. Budeme se pohybovat zejména v aerobním pásmu, důraz budeme klást na rytmizované dýchání a uvolňovací cvičení,“ vyjmenovává Čirka.

Na jednotlivé lekce se můžete přihlásit zde.

Autor: Eva Fryšarová
Foto: Eva Fryšarová

« zpět
Molten Kondice Errea VAŠE LIGA Adidas Praha Leman sport Panasonic 2p Paulowicz a partner Restaurace Sklep Centrální vysavače Husky Busch AVL e-shop Saunia Knihcentrum Total Service GRADA Už víš proč SAS Institute UVT Decathlon Sportáček Pco Loco- Mexické pochoutky Praha 4 Mary Kay Jak může vypadat vaše firemní akce? Olymptoy IMOFA Kašperskohorský pivovar